از نظر طب سنتی بهتر است در این مواقع نزدیکی جنسی نداشته باشید
سید جواد علوی درباره تدبیر جماع یا نزدیکی جنسی اظهار کرد: جماع یا نزدیکی جنسی از مهمترین راههای پاکسازی بدن و جزء سته ضروریه سلامتی است.
به گفته وی نزدیکی جنسی طبیعی باعث سرحال شدن, احساس سبکی, رفع وسواس و اندیشه بد میشود، همچنین عدم نزدیکی جنسی موجب تپش قلب, تب, سرگیجه, احساس سنگینی در بدن میشود.
نزدیکی جنسی در برخی از اوقات مناسب نیست
-نزدیکی جنسی هنگام گرسنگی و بعد از غذا خوردن و مصرف نوشیدنی مناسب نیست.
-نزدیکی جنسی بعد از ورزش, پس از حمام , پس از فعالین سنگین مناسب نیست.
-نزدیکی جنسی پس از شادی زیاد یا غم زیاد نیز مناسب نیست.
علائمی که نشان میدهد نزدیکی جنسی زیان آور است:
-احساس لرز و سرما یا لرزش بدن هنگام نزدیکی جنسی
-احساس نوعی درد و رنج در اندامهای بدن
این کارشناس طب سنتی ادامه داد: اگر چنین علائمی در خود احساس کردی بهتر است که یک هفته از نزدیکی بپرهیزید و غذاهای مفید و با کیفیت مصرف کنید.
علوی بیان داشت: البته از دیدگاه طب سنتی افرادی که تنومند و هیکلی هستند از نزدیکی جنسی زیان کمتری میبینند و افرادی که خیلی لاغر هستند و دارای مزاج سرد و خشکاند از نزدیکی جنسی بسیار آسیب میبینند. افراد گرم مزاج از نزدیکی جنسی سود بیشتری میبرند.
وی ادامه داد: نزدیکی جنسی بیش از اندازه موجب ضعف و غلبه سردی در بدن میشود و افراد سرد مزاج بیشتر از یک بار در هفته نزدیکی جنسی نداشته باشند.
این کارشناس طب سنتی خاطرنشان کرد: نزدیکی با شکم پر موجب ضعف معده خواهد شد و بهتر است که 2 تا 3 ساعت بعد از غذا باشد.
فروش ویژه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید با Android Studio
در فصل تابستان فصل گرفتن آبلیمو می باشد اما در طی این یک سال باید آبلیمو تازه نگه داشته شود اما چگونه؟ ما روش تازه نگه داشتن آبلیمو را به شما آموزش خواهیم داد.
مدتی است که در برخی رسانه ها بحث هایی درباره تقلب در صنعت آبلیمو و مقایسه آبلیموهای خانگی و صنعتی مطرح می شود و برخی عنوان کرده اند که آبلیموهای صنعتی را با مقدار کمی از آبلیمو در ترکیب با آب کاه تهیه می کنند! برخی دیگر هم بر تولید آبلیمو به کمک اسید سیتریک یا همان جوهر لیمو در کارخانه ها اشاره کرده اند. در برخی از رسانه ها هم عنوان شده است که آبلیموهای صنعتی اصلا حاوی آب لیمو نیستند، وگرنه قیمتشان تا این اندازه پایین نبود! این در حالی است که متخصصان صنایع غذایی و تولیدکنندگان آبلیمو این شایعات را به کلی رد می کنند. در ادامه، ضمن پرداختن به این موضوع، نگاهی به برخی از مهم ترین بایدها و نبایدها درخصوص آبلیمو خواهیم انداخت.
باید چه کار کنیم، وقتی در شیشه آبلیمو زنگ می زند:
یکی از مشکلاتی که گاهی هنگام نگهداری آبلیمو پیش می آید، زنگ زدگی در ظرف
آن است. معمولا در صنعت غذا از لاک هایی خنثی برای پوشش داخلی در محصولات
اسیدی مانند آبلیمو استفاده می کنند تا خوردگی در فلزی در اثر تماس با این
مواد اسیدی، ایجاد نشود. اگر در آبلیموی صنعتی دچار خوردگی یا زنگ زدگی شد، یعنی از لاک مرغوبی برای پوشش داخلی در آن استفاده نشده یا اصلا لاکی به در زده نشده است.
نکات مهم تغذیه ای درروش های نگهداری آبلیمو
این مشکل، مستقیم به کارخانه تولیدکننده بر می گردد و باید درصدد رفع آن برآیند. خوردگی یا زنگ زدگی در آبلیمو به معنای ایجاد ترکیب های شیمیایی در این محصول مایع است و بهتر است که از مصرف آبلیموهایی که با درهای زنگ زده در تماس بوده اند، خودداری کرد. اگر در آبلیموهای خانگی هم زنگ بزنند یا باید بلافاصله پس از دیدن کوچک ترین اثری از زنگ زدگی در ظرف را عوض کنید یا از مصرف آبلیمو در صورت مشاهده زنگ زدگی شدید در آن، خودداری کنید.نکته دیگر درباره مصرف کردن یا نکردن آبلیموهایی است که لایه ای از کپک سطح آنها را پوشانده است. برخی کپک ها، سمومی مانند مایکوتوکسین ها را تولید می کنند و برخی از این سموم، در گروه مواد سرطان زا قرار می گیرند و می توانند باعث ابتلا به انواع سرطان، مخصوصا سرطان کبد شوند. از آنجا که نمی توانیم با چشم غیرمسلح، کپک های خوب و بد را از هم تشخیص بدهیم و محیط مایع آبلیمو هم شرایط لازم برای تکثیر کپک و سموم را دارد، توصیه می شود که در صورت مشاهده کپک زدگی در سطح آبلیمو از مصرف آن خودداری کنید.
باید چه کار کنیم، وقتی می خواهیم آبلیمو سالم بماند:
آبلیمو، دارای PH اسیدی است و امکان رشد میکروب و کپک زدن آن در صورتی که
تمامی نکات بهداشتی رعایت شود، حداقل است؛ یعنی اصولا میکروارگانیسمی در
محصولی که PH آن کمتر از 4.6 باشد، رشد نمی کند اما اگر بخواهید آبلیمو را
سالم و به دور از عوامل میکروبی یا کپک ها نگه دارید، باید از تماس آن با
قاشق های چرب یا مرطوب خودداری کنید. در شیشه آبلمیو را هم چرب یا مرطوب
نکنید. شیشه آبلیموی خانگی را قبل از پرکردن، کاملا خشک کنید. آبلیمو را در
جای خشک و خنک نگهداری کنید. استفاده از درهای پلاستیکی که Food Grade
هستند هم می تواند برای پیشگیری از زنگ زدگی در آبلیمو و افزایش عمر آن
موثر باشد.
باید چه کار کنیم، وقتی آبلیموی خانگی هوس کرده ایم:
به هیچ وجه آبلیموهای به اصطلاح خانگی که منشاء تولید و بسته بندی مشخصی
ندارند، نخرید. این محصولات، دارای ترکیب های نامعلوم و به شدت خطرناکی
هستند که می توانند سلامتتان را به خطر بیندازند. بهترین کار این است که
خودتان لیموی تازه آب بگیرید و تازه تازه مصرف کنید.
فروش ویژه ساعت بافتنی جسیکا
پرخاشگرها عکس غیرواقعی دارند
وقتی فردی در فضای مجازی قصد پرخاشگری یا بهکار بردن الفاظ
ناشایست را دارد ممکن است کمتر از نام و تصویر واقعی خودش استفاده میکند.
افراد بیادب و پرخاشگر هویت واقعیشان را کمتر فاش میکنند و به همین دلیل
با نام و تصویر غیرواقعی در شبکههای اجتماعی ظاهر میشوند تا قابل
شناسایی نباشند بنابراین اگر فردی با هویت نامعلوم و بدون داشتن تصویر قصد
دوستی با شما را داشت در پذیرش این دوستی محتاط باشید و این دوستیها را به
سادگی قبول نکنید.
مهرطلبها زیاد لایک میخواهند
شخصیت مهرطلب در هر شرایطی به دنبال کسب مهر و محبت است و حتی در فضای
مجازی هم این میل درونیاش را جستوجو میکند. چنین فردی از هر فرصتی برای
جلب محبت دیگران بهرهمند میشود و چه بهتر است که چنین نیازی را از تصاویر
واقعی خودش دریافت کند. وقتی عکس پروفایل فرد مهرطلب را لایک میکنید به
خواستهاش میرسد. احتمالا مهرطلبها به دنبال عکسهایی از خودشان هستند که
منجر به ارتباط و تعامل بیشتر با افراد شود.
به همین دلیل ممکن است عکسهای متفاوت و خاصی را در پروفایلشان ببینید حتی ممکن است در عکسهایشان ابهام هم دیده شود. دیدن نظراتی از این دست که کجا بودی؟ چطور رفتی اونجا؟ و. . . هم برای مهرطلبها جذاب است. در مجموع هر عکسی که تصور کنند اظهارنظرهای خوبی از آن دریافت میکنند، در صفحه اجتماعیشان دیده میشود. شاید این موضوع به تامین نشدن نیازهای درونی آنها در زندگی مربوط باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد.
تنوعطلبها راضی نمیشوند
حتما دیدهاید که بعضی از افراد در شبکههای اجتماعی مرتب عکسشان را تغییر
میدهند و هر روز با عکس تازهای ظاهر میشوند. شاید یکی از دلایل این
موضوع به تنوعطلبی فرد مربوط شود. تنوعطلبها خیلی زود از یکنواختی خسته
میشوند و دلشان میخواهد تصاویرشان را در قالبهای مختلف به دوستانشان
نشان دهند. شاید هم عکسها برایشان رضایتبخش نیست و میخواهند با تعویض
مدام عکسها به رضایت برسند.
خودشیفتهها ژست میگیرند
بهنظر میرسد افرادی که برای عکس پروفایل شان لباسهای شیک و گرانقیمت
میپوشند، ژست خاص میگیرند یا به آتلیه میروند در دسته افراد خودشیفته
قرار دارند. این افراد از دیدن تصاویر خودشان لذت میبرند و دلشان
میخواهد چنین تصاویری در معرض دید عموم قرار گیرد بنابراین هر وقت متوجه
شدید که یکی از دوستان مجازی شما مشتاق است مدام عکسهایی از این سبک را در
شبکههای اجتماعی قرار دهد، نسبت به خودشیفته بودن او مشکوک شوید.
از دیگر ویژگیهای افراد خودشیفته این است که خیلی دوست دارند مدیریت و رهبری گروههای شبکههای اجتماعی را برعهده بگیرند که این موضوع از یک نیاز روانی خبر میدهد و این پیام را منتقل میکند که از این راه به دنبال کسب هویت هستند.
وسواسیها به دنبال عکس ایدهآل هستند
شخصیتهای وسواسی بیشتر به دنبال عکسهایی هستند که از هر لحاظ ایدهآل
باشد. بهنظر می رسد این افراد بر اساس ساختار روانیشان خواهان جلبتوجه و
درخشش هستند و برای رسیدن به این هدف از همه عوامل استفاده میکنند. عکسی
که قرار است در صفحه شخصی و پروفایلشان قرار گیرد باید از هر نظر بیعیب و
نقص باشد. از این رو برای انتخاب و عکاسی دقت زیادی به خرج میدهند حتی
ممکن است برای داشتن عکس بیعیب و نقص هزینه زیادی در نظر بگیرند و برای
داشتن چنین عکسی وقت میگذارند.
اگر به عکس مطلوب دست پیدا کرده و نظرات مثبتی دریافت کنند، میلی به تغییر عکسشان ندارند. شاید دیده یا شنیده باشید که افراد وسواسی ممکن است چندین بار در روز و بهطور افراطی دستهایشان را بشویند ولی در مورد عکسهای شخصی این ساختار روانی در این افراد دیده نمیشود. به هر حال نظم و دقت افراطی در انتخاب عکسها موضوعی است که وسواسیها از آن رنج میبرند.
قدرتطلبها قیافه میگیرند
افراد مغرور و قدرتطلب بهطور معمول عکسهایشان را با ژست و قیافههای
خاص نمایش میدهند و دلشان میخواهد نمادهای قدرت بیرونی را در معرض دید
عموم قرار دهند. اگر با شغلشان به قدرت میرسند ممکن است پشت میز مدیریت
عکس بگیرند. شاید هم به مکانهایی بروند که به آنها افتخار میکنند و کنار
اتومبیل گرانقیمت یا ویلای شخصیشان بایستند حتی طرز نشستن آنها هم از این
ویژگیشان حکایت میکند. وقتی با غرور روی صندلی لم میدهند این پیام را
به مخاطب منتقل میکنند که «من قدرتمند هستم!»
شلختهها بیتفاوت هستند
ویژگی افراد شلخته این است که بینظمی در خانه و زندگیشان موج میزند اما
در فضای مجازی از کجا بفهمید که شخصی شلخته است؟ آیا باید صفحه شخصی شلوغ و
پر از تصاویر مختلف داشته باشد؟ اینطور نیست! برخلاف تصور خیلی از ما
ویژگی شلختهها در فضای مجازی این است که کمتر به عکسهایشان دست میزنند.
آنها هیجانپذیر نیستند وشاید همانطور که نسبت به نامرتب بودن اتاقشان
بیتفاوت هستند، در مورد عکسها هم نظری ندارد و خوب یا بد بودن این عکسها
برایشان مهم نیست.
فروش ویژه مجموعه آموزشی انگلیسی را قورت بده!
در یکی از قسمتهای فصل تازه سریال خانه پوشالی یا House of cards، مشاوران کارزار انتخاباتی فرانک آندروود به همسرش توصیه کردند که موی سرش چه رنگی باشد یا چه لباسی به تن کند. واقعیت این است که در مبارزات نزدیک انتخاباتی همین ظواهر، گاهی به اندازه یک ترفند یا برنامه اجرایی مدون، میتوانند رأی جمع کنند.
ماها ممکن است فعالیت در شبکههای اجتماعی را تفننی فرض کنیم و تعداد لایکها و دنبالکنندهها برایمان مهم نباشد، اما مشاهیر و افراد سیاسی، موفقیت در عرضه شبکههای اجتماعی برایشان بسیار مهم است.
The Next Web یک مقاله بسیار مفصل در مورد دانش قرار دادن عکس در پروفایل شبکههای اجتماعی دارد. که در زیر عین مطلب را به صورت کامل برای تان آورده ایم
یکی از نکات جالبی که در مقاله مطرح شده بود این بود که ما فقط در عرض یک دهم ثانیه با دیدن عکس شبکه اجتماعی کسی، در ذهنمان در موردش قضاوت میکنیم، مثلا تصمیم میگیریم که او جذاب است یا ارزش دنبال کردن را دارد یا نه.
در این مقاله توصیه شده بود که یک سری چیزهای کلی را رعایت کنیم، مثلا:
- لبخند بزنیم به نحوی که کمی از دندانهایمان هم پیدا باشد، اما نه بیشتر از این. خمده با دهان باز تأثیر منفی میگذارد.
- اگر برجستگی آرواره کمی مشخص باشد، اثر خوبی دارد.
- اگر سر کمی به راست یا چپ متمایل باشد بهتر است.
- زمینه اگر کمی روشن باشد، بهتر است.
- لباس تیره با دکمه یا کروات روشن اثر مثبت دارد.
- بهتر است عکس پروفایل فقط نمایانگر چهرهمان نباشد و شانه و همه سر و حتی بدنمان تا کمر هم در آن پیدا باشد!
- اگر موهایتان قهوهای، صورتتان گرد باشد و چشمان درشتی داشته باشید، موفقترید.
- بهتر است منبع نور از جلو به چهرهتان بتابد و بعد عکس بگیرید.
- بهتر است که در عکس کس دیگری مثل دوست، یا اعضای خانواده و همسر یا حتی حیوانات خانگی در کنار شما نباشند. (البته در ایران معمولا عکس دو نفره با همسر یا به خاطر اصرار همسر صورت میگیرد یا خود شخص از فرط مزاحمتها و درخواستهای کاربران بیملاحظه مجبور میشود که عکس دو نفره به جای یکنفره بگذارد، اما در فرنگ احتمالا عکس دو نفره با علاقه خود شخص گذاشته میشود، اما خب، معمولا عکس دو نفره در پروفایل دافعه ایجاد میکند!)
در مقابل بهتر است که عینک به چشم نزده باشیم و کلاه روی سرمان نگذاشته باشیم.
در واقع محققان برای بررسی علمی قضیه، ۶۵ ویژگی عکس در پروفایل شبکههای اجتماعی را با بررسی میزان تأثیرگذاری هزار عکس مورد بررسی قرار دادهاند و با این پژوهش بوده است که به نتیجه رسیدهاند.
This post originally appeared on the Buffer blog.
One of the first things I do when I join a new social network is to upload a profile picture.
But which profile picture should I choose? Is there a best one?
Profile pictures have always been a bit of a gray area for me inasmuch as I post a picture I think looks good without knowing its actual effect on my audience.
Is there such thing as a perfect, best profile picture?
Interestingly, there’s been some rather great research about the different elements of profile pictures that have the biggest impact on an audience. The psychology and science behind a perfect profile picture leaves some great guidelines on how to influence your audience and possibly gain more followers.
I’m happy to share what we’ve found about the perfect profile picture, based on the best science, research, and psychology out there.
In 40 milliseconds, we’re able to draw conclusions about people based on a photo.
That’s less than one-half of one-tenth of a second. Wow!
This finding from Psychological Science underscores the vital importance of a profile picture and the effect it has on making an impression.
There’s been a host of research done on the various elements of a profile picture—how to look, how to not look, what to wear, whether to smile. The specifics of these studies are outlined below.
Here’s an overview of all the best practices for coming up with the best profile picture on social media:
Worth trying out:
And things to avoid:
Here’s a bit more about the science, research, and psychology behind these recommendations.
Researchers at the Department of Psychology at University of York analyzed 1,000 images of faces in order to find the specific facial tics and features that help make a good first impression.
They came up with 65 different features that could affect one’s perceptions, things like “nose curve” and “cheekbone position” and “head area.” For each of the 65 features, they noted the effect of each on the following three distinct dimensions:
(It’s amazing the level of detail the researchers found. They created cartoon-like faces based on every possible variation.)
Here were the findings:
(How to read this chart: App stands for Approachability, Yo-Att stands for Youthful-attractiveness, and Dom stands for Dominance. A positive number means a positive correlation, and a negative number means a negative correlation.)
Overall, the researchers noted that the most meaningful factors in each of the three dimensions seemed to group around common traits.
For approachability, the mouth was key.
This is consistent with previous research that smiling is a key component to approachability.
For youthful-attractiveness, the eyes were key.
This is consistent with previous research that relatively large eyes link to a youthful appearance.
For dominance:
These all link to stereotypically masculine appearance.
In the final report, the researchers put together composite faces that show the range in each of the three dimensions—e.g., from least approachable to most approachable, left-to-right. Can you notice the variations in the aforementioned facial features from one face to the next?
PhotoFeeler, a neat tool that lets you get feedback on your profile pictures via feedback from actual people who vote on your picture, shared their learningsfrom over 60,000 ratings of competence, likability, and influence that were left on photos submitted to the PhotoFeeler app.
Here’s a quick overview of what they learned:
(The photo on the left is the normal, wide-eyed headshot. The one on the right is a squinch.)
Researcher Katrina Fong of Toronto’s York University conducted a study on 2D avatars, coming up with some neat observations that could extrapolate to profile pictures.
Participants were more interested in being friends with people whose avatars had
A few characteristics that turned participants away—going so far as to signal traits like intorversion, neuroticism, and disagreeableness—included
Former Oregon State psychologist Elizabeth Daniels polled 118 teenage girls and young adult women about their impressions of a 20-year-old woman’s Facebook profile. Half of the participants were shown a sexy profile picture; the other half saw a more conservative image.
The results: The conservative image won out in all three categories.
Caitlin Dewey of the Washington Times had a great takeaway from the study:
It demonstrates the degree to which, even among footloose digital natives, edgy photos are seen as a sign that the subject isn’t credible or competent.
Dating website OkCupid is well-known for its data analysis. Last year, they released some interesting details on the influence of profile pictures compared to text descriptions. How much of each matter for a person’s overall impression of your profile?
OkCupid hid their profile text for a sample of users, showing just the profile picture. This gave the site two sets of data to analyze: one for “the picture and the text together” and one for “the picture alone.”
Their takeaway:
Essentially, the text is less than 10 percent of what people think of you.
Canva’s Guy Kawasaki, an early evangelist for all things tech and social media, has found four factors to be key for a profile picture.
The asymmetrical advice in particular has a lot of solid psychology and design history behind it.
The Rule of Thirds is a method for composing the elements of an image to be visually pleasing and to be in sync with the way our eyes prefer to scan an image. Photographers know the Rule of Thirds well; it is a foundational piece of photography.
The way it works is by dividing an image into a grid of thirds both horizontally and vertically. Basically, put a tic-tac-toe board on an image.
The tic-tac-toe board creates intersections of lines, and according to Rule of Thirds, these intersections are where the eye is most likely to be drawn.
The design lesson here is to place your key elements along these intersections. Avoid placing a key element right in the center.
Blogger, author, and speaker Rebekah Radice does this to great effect with her profile picture.
Another study from OkCupid looked at the profile pictures of over 7,100 users and noted which effects brought the most contacts. One of the most interesting takeaways here was the effect of looking at the camera vs. looking off-camera.
For a woman’s profile picture, the greatest effects were noticed when looking at the camera.
For a man’s profile picture, the greatest effect came when looking away from the camera.
“You look where they look.”
This title from a Usable Word blog post provides a great synopsis for the research on eye-tracking studies.
We follow the eyes of the people we see on screen. Looking directly into the camera can help make a direct connection with someone. Looking to the left or right will help guide the reader’s eyes in that direction (toward a “Follow” button maybe?)
KISSmetrics has done a great job of explaining a bit about this reasearch:
Human beings have a natural tendency to follow the gaze of others, and we have been coached since birth to follow arrows directing us to where we should be looking/going.
And this picture helps put it into great perspective:
Orbit Media dug up this gem from Rand Fishkin of Moz: Test different background colors for your photos.
Brightly colored backgrounds are Rand’s recommendation. For his personal profiles, he found that orange worked best. (Rand has since changed to a green background.)
What have you found to work best for your profile picture?
The recommendations here cover all sorts of research, science, and psychology. They may be great jumping off points for research of your own. If you’re interested in trying something new with your profile picture, consider trying images where you’re
And feel free to report what works best! If you’d like to share any possibilities for profile pictures, it’d be great to see them and hear your thoughts in the comments.
فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد اتوکد
زیاد اهل فیسبوک رفتن نیستم، ولی وقتی دیشب در اینجا چشمم به پروفایل جالب و ابتکاری یه هنرمند فرانسوی به نام Alexandre Oudin خورد، با خودم گفتم که بد نیست خودم هم این شیوه را تجربه کنم.
با کمی جستجو، راهنمایی برای این کار پیدا کردم. در حقیقت اگر شما آشنایی خیلی مقدماتی با فتوشاپ داشته باشید و اندکی از هم فیسبوک سر دربیاورید، میتوانید پروفایل خود را به این شیوه دگرگون کنید.
مواد لازم:
– دسترسی به فیسبوک!
– یه عکس با کیفیت از خودتان
– نرمافزار فتوشاپ
۱- مطمئن شوید که پروفایل تازه فیسبوک را دارید. با پروفایل قدیمی نمیشود، این شیوه را پیاده کرد. پس اگر هنوز پروفایل جدید فیسبوک را اختیار نکردهاید، به اینجا بروید.
۲- یک قالب فتوشاپ را دانلود کنید. شما باید قالب مناسب با پروفایل خودتان را دانلود کنید. بر حسب اینکه بیوگرافی شما در فیسبوک یک، دو یا سه خطی است و با اصلا بیوگرافی ندارید، قالب مناسب را دانلود کنید.
۳- حالا در برنامه فتوشاپ، قالب دانلود شده را باز کنید و یه جای Your image عکس خودتان را بگذارید. باید عکس خودتان را آنقدر جابجا کنید که به صورت مناسبی در قالب مخلوط شود. لایه ماسک همیشه باید بالاتر از لایه عکستان باشد.
۴- در منوی فایل، Save for Web & Devices را بزنید و عکسها را در جای مناسب ذخیره کنید.
۵- به این ترتیب شما، ۶ عکس دارید که باید آنها را آپلود کنید تا در پورفایلتان قرار بگیرند. آپلود عکس سمت چپ آسان است، کافی است، عکس اصلی پروفایل خود را تغییر بدهید.
۶- پنج عکس بعدی را در یک آلبوم آپلود کنید.
۷- شما باید این روی این پنج عکس، تگ بگذارید. برای این کار هر عکس را در یک صفحه جدا، باز کنید و روی Tag This Photo کلیک کنید. بعد روی عکس کلیک کنید و نام خودتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باید از عکس شماره پنج برچسبگذاری را شروع کنید و به عکس شماره یک برسید.
خوب کار تمام است. این هم پروفایل من:
فروش ویژه اسپری آمیزشی تاخیری ویژه آقایان Emotion