آموزشکده علم ایران

آموزشکده علم ایران

کمیاب ترین های برترین های دنیا
آموزشکده علم ایران

آموزشکده علم ایران

کمیاب ترین های برترین های دنیا

اس ام اس های عاشقانه غمگین تنهایی و جدایی

اس ام اس های عاشقانه غمگین تنهایی و جدایی

اس ام اس های جدید دلتنگی و دوری غمگین

به همراه عکس های عاشقانه غمگین

 

:::

اس ام اس های عاشقانه کوتاه تنهایی و جدایی از عشق

:::

اس ام اس دلتنگی و دلم گرفته جدید

:::

هنوز عاشقانه به نیمکت چوبی پارک تکیه میزنم

میدانم این روزها

نیمکت دیگری تو و عشقت را در آغوش کشیده

و من در حصار تنهایی خویش

مجذوب برگ های پاییزم ...

پاییز فصل جدایی من است

 

::: اس ام اس عاشقانه غمگین 94:::

 

دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب تنگ سابق را نداری…

.

.

.

قهوه ات را بنوش و باور کن من به فنجان تو نمیگنجم.

.

.

.

به هر یاری که جان دادم به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی

.

.

.

من ازتو چیزی نمی خواهم .فقط گاهی نگاهی اشتباهی!

.

.

.

کم طاقتی عادت آن روزهایت بود این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای!

.

.

.

وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد میکنه نگرانش نمیشم حتما شاد بوده از یادش رفتم!

.

.

 

http://up.campin.ir/view/976499/sms-tanhaii.jpg

 

 

.

چوپان قصه ی ما دروغگو نبود ، او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سرمیداد ، افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست.

.

.

.

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند / بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست / طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند . . .

 

http://up.campin.ir/view/976498/sms-ghamgin1.jpg

 

::: اس ام اس دلتنگی زمستان 94 :::

 

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
    امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
    و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
    و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
    و غمــت سـهم ِ مــن!

 


    دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
    مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !

 


    راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
    تو … هیچ کجا نیستی…

 


    بهار من مرا بگذار و بگذر
    رهایم کن برو دلدار و بگذر
    من عادت می کنم اینجا به غمها
    مرا پر کن از این اجبار و بگذر…

 


    کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …

 


    حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد که من دیگر ندارم !

 


    تو را هرگز آرزو نخواهم کرد، هرگــــــــز …
    چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم !

 

 

::: اس ام اس جدایی از عشق 94 :::

 

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم

 

 

 

 

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .

 

 

 

 

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای...

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم...و اشکهای

خداحافظی را !!

 

http://up.campin.ir/view/976492/delshekaste.jpg

 

 

تو که میدانستی با چه اشتیاقی...خودم را قسمت میکنم

پس چرا ...زودتر از تکه تکه شدنم...جوابم نکردی...برای

خداحافظی ...خیلی دیر بود...خیلی دیر !!

 

 

 

 

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

 

 

 

 

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ / چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

 

 

 

 

خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !

 

::: بهترین اس ام اس های غمگین و گریه آور عاشقانه 94 :::

 

گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند / گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند .
.

.

.

از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی ، بازهم بهم میرسیم ، زمین بیهوده گرد نیست !
.

.

.

اگر پیراهن یوسف علاج درد یعقوب است / علاج درد ما هم دیدن یاران محبوب است .
.

.

.

داور قلبم نه سوت دارد نه کارت قرمز ، راحت باش ، تا دلت میخواهد خطا کن .
.

.

.

با من بمان ، نه برای اینکه در دنیای بی رحم تنها نباشم ، با من بمان تا در دنیای بی رحم تنهاییم ، تنهاترین باشی .
.

.

.

گاهی پروانه ها هم اشتباه عاشق میشوند ، به جای شمع ، گرد چراغهای بی احساس خیابان می میرند !
.

.

.

زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم / آنچه میماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند و ما نیستیم .
.

.

.

بنگر که بزرگترین آرزوی من چه کم حرف است : تو !
.

.

.

 

مجموعه کامل اس ام اس های عاشقانه

 

:::

http://up.campin.ir/view/976503/%D8%A7%D8%B3%20%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%20%D9%88%20%D8%B9%DA%A9%D8%B3%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF%DB%8C.jpg

اس ام اس عاشقانه جدایی




برای دیدن توضیحات بیشتر روی عکس بالا کلیک کنید
برای تماس ما با شما و دادن توضیحات خرید
 کد 98871520 را به شماره 10008310 را پیامک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد