آموزشکده علم ایران

آموزشکده علم ایران

کمیاب ترین های برترین های دنیا
آموزشکده علم ایران

آموزشکده علم ایران

کمیاب ترین های برترین های دنیا

حل مشکل درایور USBasp و USBtiny برای ویندوز 10 و 8 با نرم افزار

شاید یکی از مشکلاتی که همه کاربران ویندوز 10 و 8 با پروگرمرهای UsbASP و USBtiny دارند این است که ویندوز پروگرمر آنها را شناسایی نمی کند و نصب این درایور با روش های طولانی و سخت امکان پذیر بود و برای افرادی که تخصص کافی در این زمینه نداشتند استفاده از این پروگرمر ها در ویندوز 10 و 8 به یک رویا تبدیل شده بود . امروز با استفاده از نرم افزار و روشی که قصد داریم روی سایت قرار دهیم به راحتی می توانید با چند کلیک از پروگرمرهای خودتان در هر ویندوزی استفاده کنید .

برای دیدن ادامه مطلب لطفا پرداختی داشته باشید 

ارائه راهکار بعد از لطفی که شما بعد از پرکردن فرم زیر دارید:::


نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
موبایل :
مبلغ : ریال
توضیحات :

بیوگرافی و تاریخچه اتوموبیل پیکان خودروی سواری ایرانی

پـِیکان نام گونه*ای خودروی سواری ایرانی است که شرکت ایران خودرو تولید آن را از سال ۱۳۴۶ خورشیدی آغاز کرد و در حدود ۴۰ سال آن را ادامه داد. از سال ۱۳۴۶ پیکان با دو مدل دولوکس و کارلوکس به بازار عرضه شد و در این سال وانت پیکان و تاکسی پیکان هم به آن اضافه شد و پیکان اتوماتیک نیز در سال ۱۳۴۹ به تولیدات افزوده شد. در سال ۱۳۵۰ و ۱۳۵۱ شش مدل پیکان تولید می*شد که عبارت بود از دولوکس، وانت، کار، جوانان، تاکسی و اتوماتیک. ودرنهایت تولیدآن درسال ۱۳۸۳ به اتمام رسید وپروندهٔ پیکان خودروی محبوب هر ایرانی بسته شد. عده*ی بسیاری از مردم نیز معتقدند با وجود نقص هایی که پیکان دارد اگر هنوز هم پیکان تولید میشد آن را به پراید ترجیح میدادند و در مقایسه با پیکان و پراید خودروی پیکان را خریداری مینمودند.




تاریخچه

بعد از چندین تلاش ناموفق برای ساخت اتومبیل*های فیات در اوایل دهه ۱۳۴۰، قرارداد مونتاژ پیکان (آخرین مدل هیلمن هانتر؛ مدل ۱۹۶۶) در ایران بین شرکت ایران ناسیونال (ایران خودرو کنونی) و گروه صنعتی روتس (Group Rootes) (دارنده کارخانه تالبوت) انگلستان، که در حال ورشکستگی بود، بسته شد و تولید این خودرو پس از یک دهه تولید در انگلستان، در ایران شروع شد. طراحی اصلی پیکان کاری از شرکت تالبوت از زیر مجموعه*های گروه روتس بود. یک سال بعد در سال ۱۳۴۷ شرکت آمریکایی کرایسلر توانست گروه صنعتی روتس را بخرد که تاثیری بر روند تولید پیکان در ایران نداشت و مدل*های مختلف پیکان در ایران تولید می*شد. در سال ۱۳۵۹ تولید پیکان با ظاهری جدید (معروف به چراغ بنزی) طراحی معروف کرایسلر بود در ایران آغاز شد. روند مونتاژ خودرو در ایران خودرو به همین ترتیب تا سال ۱۳۶۴ ادامه یافت و تا این سال کماکان قطعات اصلی از خارج وارد و شرکت ایران خودرو آن*ها را مونتاژ می*کرد، و در کنار آن قسمت*هایی چون بدنه، رادیاتور، شیشه و کمک فنر عقب و جلو در ایران ساخته می*شدند. در سال ۱۳۶۴ خط تولید پیکان در کرایسلر انگلستان متوقف شد و در شرکت پژو فرانسه ادغام شد و درنتیجه ایران خودرو با کاهش دستگاه انتقال قدرت اصلی مواجه شد و تولید پیکان از سقف بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۳ به سه هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ سقوط کرد. در این سال کارخانه پژو موافقت کرد ایران خودرو با بکار بردن سیستم تعلیق و موتور پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، به تولید پیکان ادامه دهد که این روند در حدود شش سال دوام آورد. پس از آن با ساخت قطعات لازم در ایران، پیکان۱۶۰۰ در شهریور ماه ۱۳۷۱ تولید شد و تولید آن تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴، در حدود ۱۳ سال، ادامه داشت. در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ پس از گذشت ۳۸ سال و تولید دو میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه، تولید پیکان متوقف شد و آخرین پیکان تولیدی به موزه فرستاد شد. پس از آن خط تولید این خودرو با سمند (خودرو) و رنو ال ۹۰ (لوگان) جایگزین شد.

مدل*ها
کارلوکس؛ تولید آن از سال ۱۳۴۶ آغاز شد و دارای حجم موتور ۱۷۲۵ سی*سی بود. این مدل مجهز به نوارهای فلزی و آب کروم کاری در جای کنار بدنه، داشبورد چوبی، سپرهای استیل کوتاه بود.
دولوکس؛ تولید آن از سال ۱۳۴۶ آغاز شد.
استیشن
وانت
تاکسی
اتوماتیک سال ۱۳۴۹ به تولیدات افزوده شد

پیکان جوانان (هیلمن هانتر جی*تی)
استقبال ایرانیان از پیکان سبب شد در اوایل دهه ۱۳۵۰ مدل جوانان نیز که دارای حجم موتور ۱۸۰۰ سی سی، قدرت موتور بیشتر و دو کاربراتور بود به خط تولید پیکان اضافه شود.



دولوکس فیس*لیفت
از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که کرایسلر در فرم ظاهری هانتر بوجود آورد، شامل تغییر کامل چراغ*های جلو وعقب (به فرم بزرگ و یکپارچه کاملاً مستطیل)، پانل نشانگرهای مقابل راننده، تولید شد (این مدل در سال*های ابتدایی تولید به پیکان چراغ بنزی معروف بود)

پیکان پژویی
در سال ۱۳۷۰ ایران خودرو با استفاده از سیستم تعلیق و موتور پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، نوع جدیدی از پیکان را که در ایران به پیکان پژویی معروف شد تولید نمود و تا ۶ سال به تولید آن ادامه داد.

پیکان ۱۶۰۰
تولید آن از شهریور ۱۳۷۱ با تولید موتور ۱۶۰۰ سی سی مگاموتور در ایران و استفاده از گیربکس*هایی (از کشورهای آلمان آرژانتین و سرانجام تولید داخل) اکسل*های تولید ایران، آغاز شد و برای ۱۳ سال ادامه یافت.


دانلود فیلم از کارخانه ایران خودرو مشغول ساخت پیکان در سال 1346

نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
موبایل :
مبلغ : ریال
توضیحات :

دانلود مستند سفر هنرمندان به برزیل

نام سریال : سفر هنرمندان به برزیل

گروه فیلم : مستند , اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۳

کارگردان : سید جواد هاشمی

بازیگران: محسن تنابنده‌، محراب قاسم خانی، پژمان جمشیدی، رضا یزدانی، نرگس محمدی، فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، محمدرضا شریفی نیا و …

خلاصه سریال سفر هنرمندان به برزیل :  به بررسی حواشی ایجاد شده در رابطه با نحوه شکل‌گیری گروه و علل انصراف تعدادی از هنرمندان و همچنین ابهامات ایجاد شده در مورد هزینه‌ها و حامیان مالی این سفر و بخش‌هایی از پشت صحنه سفر در برزیل می‌پردازد و …

شما پرداخت هزینه دانلود فایل وارد صفحه ای می شوید که هر دو قسمت را این صفحه با کلیک بر روی آنها می توانید به صورت مستقیم دانلود کنید

 

نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
موبایل :
مبلغ : ریال
توضیحات :

چگونگی و نحوه تمرینات ایروبیک

چگونگی و نحوه تمرینات ایروبیک
یکی از پرسش هایی که اغلب در سمینارها و جلسات مختلف مطرح می شود، این است که چه مقدار تمرینات آئروبیک لازم است؟ پاسخ این پرسش متفاوت بوده از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد. زمانی که کسی بپرسد به چه مقدار کالری احتیاج دارد در پاسخ به او باید بگوییم که مقدار کالری مصرفی به چند فاکتور بستگی دارد. نکات مهمی که می توان متذکر شد عبارتند از: هدف (کاهش حجم چربی یا افزایش حجم عضلات)، مقدار کالری مصرفی در روز، فواصل، طول مدت و شدت تمرین با وزنه یا جلسات مختلف تمرین آئروبیک، ترکیب یک وعده غذای مصرفی، زمان مصرف غذا و نسبت هیدراتهای کربن/ پروتئین/ چربی.

با توجه به مسائل و مباحث فوق در می یابید که پاسخ به پرسش مقدار تمرینات آئروبیک امکان ناپذیر است. زیرا یک پرسش کلی است. ورزشکاران پرورش اندام به این علت باید اقدام به اجرای تمرین آئروبیک کنند که انگیزه ای جهت سوخت چربی فراهم کنند. در واقع تمرین آئروبیک بدن را تحریک می کند تا چربی را به عنوان یک منبع سوختی بکار برید. اگر تمرین آئروبیک را به درستی اجرا نمایید به یک فاکتور معم تبدیل می شود که عاقبت معین می کند آیا بدن به اندازه کافی سفت است یه نه.
به ادامه مطالب بروید


تمرین آئروبیک از جمله روش هایی است که اثرات مثبت آن بر روی سیستم قلبی- عروقی به اثبات رسیده است. ورزشکاران آئروبیک از کلسترول و فشار خون پایین برخوردارند. در ضمن قلبشان به نحو مؤثری فعالیت می کند و با هر ضربان قلب، مقدار بیشتری خون از قلب خارج می شود.
موضوع مهمی که باید یادآوری کنیم این است که تمرینات آئروبیک، عضلات را تقویت نمی کنند، بلکه تمرینات با وزنه می توانند این عمل را انجام دهند. حال باید ببینیم که تمرینات آئروبیک کجا و برای چه مدت اجرا شوند. اجازه دهید به مسایل پس از پایان مسابقه بپردازیم. زمانی که سعی می کنید حجم عضلات را افزایش دهید، هدفتان این است که تا حد امکان چربی را افزایش دهید. آن دسته از ورزشکاران پرورش اندام که به طور طبیعی با کاهش چربی مواجه هستند، باید مراقب باشند که پس از پایان مسابقه، تمرینات آئروبیک را اجرا نکنند. اگر چربی مسئله مهمی نباشد، چطور می تواند موجب آزار و اذیت انسان شود؟ شما باید انرژی خود را روی آن دسته از تمرینات سختی متمرکز کنید که حجم عضلات را افزایش می دهند. عده زیادی از ورزشکاران در این گروه جای می گیرند.

کسانی که بدنشان نرم است، باید پس از پایان مسابقه ۳ روز هفته را به تمرینات آئروبیک اختصاص دهند. زیرا این طرح به سودشان تمام می شود. البته بهتر است مدت زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه باشد. همین ۳ جلسه تمرین هفتگی کافی است تا خارج از فصل مسابقه مقداری کالری مصرفی افزایش و فواصل بین تمرینات کاهش یافته و در مرحله افزایش حجم عضلات بسر برید. مقدار چربی را که احتمالا هر روز افزایش می یابد، تحت کنترل خود قرار دهید. عده ای از ورزشکاران در این گروه جا می گیرند.

شاید طبیعت خلاف میل ما عمل کند. ورزشکار پرورش اندام خارج از فصل مسابقه، حتما باید تمرینات آئروبیک را اجرا کند. در واقع این تمرینات یک ضرورت قطعی بشمار می روند. چنین ورزشکاری باید از کالری به مقدار کافی تغذیه کند تا از بدن پرقدرتی برخوردار شده و تمرینات مناسب را اجرا کند. در ضمن برای اینکه بتواند سرعت بهبودی عضلات و بازگشت به وضعیت اولیه را افزایش دهد، حتما باید از کالری بیشتری تغذیه کند. بنابراین اقدامات مقتضی را به عمل آورید تا چربی بدن در سطح معقول و مناسب حفظ شود. به این منظور توصیه می کنیم هر هفته ۵ یا ۶ مرتبه و هر بار ۳۰ دقیقه اقدام به اجرای تمرینات آئروبیک نمایید.

زمانی که قصد دارید در مسابقه حضور یابید و غذای مصرفی خود را کاهش می دهید حتما به فعالیت آئروبیک ادامه دهید. بسیار خوب است به رژیم غذایی خود توجه نموده تا حد امکان حجم عضلات را افزایش داده و اصلا برنامه تمرین آئروبیک که خارج از فصل مسابقه اجرا می کنید را تغییر ندهید. به عنوان مثال ورزشکار پرورش اندامی که از عضلات طبیعی برخوردار بوده و وزنش به ۵/۸۷ کیلوگرم می رسد، مایل است در دسته ۷۹ کیلوگرم رقابت کند. وی طی ۱۲ هفته باقی مانده تا شروع مسابقه، کالری مصرفی خود را به تدریج کاهش می دهد. در این صورت چربی به کندی و به طور مداوم کاهش می یابد تا عاقبت وی با سطح ثابت و عدم پیشرفت مواجه می شود. مثلا فرض کنید که ۵ هفته به برگزاری مسابقه با چنین سطحی مواجه شود. حال بدون اینکه رژیم غذایی خود را تغییر داده و کالری مصرقی را به حد بسیار کمی برساند، می تواند به هدف خود دست یابد. در این صورت فعالیت آئروبیک خود را ۳ مرتبه اجرا کرده و هر بار ۳۰ دقیقه از وقتش را صرف این فعالیت می کند تا عاقبت همه چربی های باقی مانده از بین برود.